MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

ΝΑΙ ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΝΑΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΟΧΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΝΑΙ


του Νίκου Οικονόμου
 Την ώρα που δίπλωνα  την σημαία με έπιασε μια ρίγη ένα περίεργο συναίσθημα έτρωγε τα σωθικά μου  , φωτιά-λάβρα-τιμή-υποχρέωση ,αριστερά μου να είναι γραμμένο  τα παιδιά  για την σχολική τους γιορτή  ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ . ΝΑΙ ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ για αυτό τον τόπο τον ιερό αξίζει να πεθάνεις . Ίσως αυτό να σκεφτόταν ο παππούς μου πηγαίνοντας να υπηρετήσει την πατρίδα ,  σκοτώθηκε τις τελευταίας μέρες του πολέμου από επίθεση στούκας , όμως είχε προλάβει να αφήσει το καρκαλέτσι (σπόρος) του , τον πατέρα μου που μεγάλωσε ορφανός γιατί ο πατέρας του και παππούς μου πήγε  να υπερασπιστεί την πατρίδα , τα ίδανικά και τα ιδεώδη της. Για αυτό τρελαίνομαι και δεν αποδέχομαι να καίνε την σημαία μας , να την ποδοπατάν , να την βιάζουν  γιατί για εμένα συμβολίζει πολλά.
ΝΑΙ είμαι ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ αν η αγάπη γα την πατρίδα λέγεται έτσι είναι δημοκρατικό μου δικαίωμα, όμως σέβομαι τον άλλο που πιστεύει ότι δεν υπάρχουν σύνορα.,αρκεί να με σέβεται και αυτός, δεν μου αρέσουν τα άκρα. Κλείνω τα μάτια και ονειρεύομαι μια μεγάλη Ελλάδα μια Ελλάδα της ανάπτυξης μια Ελλάδα πρωταγωνίστρια . Γιατί εμείς οι Έλληνες μπορούμε και το αποδεικνύουμε  κάθε φορά που δίνεται η ευκαιρία στο εξωτερικό. δυστυχώς εδώ ακόμα τα κατάλοιπα της Τουρκοκρατίας δεν έχουν φύγει ο κοτζαμπασιμός και ο ραγιαδισμός ζεί και βασιλεύει . Αλλά όσο υπάρχουν άνθρωποι που έχουν μάθει να πολεμάνε τίποτε δεν χάνεται όσο υπάρχει η φλόγα το κεφάλι θα το σηκώσουμε ξανά για αυτό λοιπόν ΝΑΙ ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΝΑΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΟΧΙ  ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΝΑΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου